Освітній проєкт Клубу арт-директорів України ADC*UA – ADC*School.
ADC*School – це серія відкритих лекцій на тему реклами та маркетингу від членів Клубу ADC*UA – від креативних директорів кращих рекламних агенцій України. В 2022 році проєкт пройшов вдруге.
В 2022 році лекції ADC*School присвячені темі «Про що креативники працюють під час війни?». Це 14 виступів у записі про рекламу та креатив від топових українських креаторів та членів Клубу ADC*UA.
Теми всіх лекцій стосуються українського контексту – війна, криза, зміни, що перевернули все і примусили шукати нові стратегії, нові підходи до споживачів, нові інструменти, нову мотивацію в житті. Саме тому лектори розповіли про роботу під час війни, зміни в аудиторіях та каналах комунікації, переосмислення підходів до процесів. Також вони поділилися своїм досвідом та інсайтами, як розвивати скіли та перетворювати помилки й кризи у досвід.
Усі лекції можна переглянути на YouTube-каналі про рекламу та креативні індустрії Power of Young.
Проєкт відбувся за підтримки дизайн-агенції диджитал-продуктів Lazarev., яка розробила комунікаційну кампанію для школи.
Підписуйтесь на телеграм-канал ADC*School https://t.me/adcschool, щоб бути в курсі наступних освітніх ініціатив. Також приєднуйтесь до спільноти Клубу ADC*UA на fb/adc.ua, щоб дізнаватись про майбутні події.
Приєднуйтесь до телеграм-каналу ADC*School та першими дізнайтесь про деталі лекцій!
Повний список 14 лекцій ADC*School з лінками:
Хто всі ці люди: 6 тез про розуміння «цільової аудиторії» |
|
Психотипи в брендингу, як війна актуалізує в нас інші сторони |
|
Креативні пазли або як рандом та логіка створюють круті проєкти |
|
Мозок що бігає спринт. Як тренуватись, змагатись та відновлюватись |
|
Філософській камінь креативу чи як перетворити гуд в емейзінг |
|
Створення бренд персонажей – і як вони змінюються під час війни |
|
Плакат кожен день |
|
Як війна змінила канали комунікацій. Діджитал |
|
Non-Standard Ads. Що це таке та як з цим працювати |
|
Формування команди, коли війна і все іде не по плану |
|
Як підтримувати команду в часи хаосу. Коучингові компетенції у відносинах команд |
|
Fail hard. Кризи, помилки, невдачі та що з цим робити? |
|
Креативність. Імпровізації за розкладом |
|
WARytelling |
.