ADC school

Освітній проєкт Клубу арт-директорів України ADC*UA – ADC*School. 

ADC*School – це серія відкритих лекцій на тему реклами та маркетингу від членів Клубу ADC*UA – від креативних директорів кращих рекламних агенцій України. В 2022 році проєкт пройшов вдруге.

В 2022 році лекції ADC*School присвячені темі «Про що креативники працюють під час війни?». Це 14 виступів у записі про рекламу та креатив від топових українських креаторів та членів Клубу ADC*UA. 

Теми всіх лекцій стосуються українського контексту – війна, криза, зміни, що перевернули все і примусили шукати нові стратегії, нові підходи до споживачів, нові інструменти, нову мотивацію в житті. Саме тому лектори розповіли про роботу під час війни, зміни в аудиторіях та каналах комунікації, переосмислення підходів до процесів. Також вони поділилися своїм досвідом та інсайтами, як розвивати скіли та перетворювати помилки й кризи у досвід.  

Усі лекції можна переглянути на YouTube-каналі про рекламу та креативні індустрії Power of Young

Проєкт відбувся за підтримки дизайн-агенції диджитал-продуктів Lazarev., яка розробила комунікаційну кампанію для школи. 

Підписуйтесь на телеграм-канал ADC*School https://t.me/adcschool, щоб бути в курсі наступних освітніх ініціатив. Також приєднуйтесь до спільноти Клубу ADC*UA на fb/adc.ua, щоб дізнаватись про майбутні події.

Приєднуйтесь до телеграм-каналу ADC*School та першими дізнайтесь про деталі лекцій! 

Повний список 14 лекцій ADC*School з лінками:

Запис лекції

Хто всі ці люди: 6 тез про розуміння «цільової аудиторії» 
Андрій Міщенко, незалежний креативний стратег   

Запис лекції

Психотипи в брендингу, як війна актуалізує в нас інші сторони
Дмитро Линник, креативний директор Linnikov.agency

Запис лекції

Креативні пазли або як рандом та логіка створюють круті проєкти
Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine

Запис лекції 

Мозок що бігає спринт. Як тренуватись, змагатись та відновлюватись
Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор IAMIDEA

Запис лекції

Філософській камінь креативу чи як перетворити гуд в емейзінг
Костя Шнайдер, CCD Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic

Запис лекції

Створення бренд персонажей – і як вони змінюються під час війни
Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank

Запис лекції 

Плакат кожен день
Микола Коваленко, засновник Mykola Kovalenko Studio

Запис лекції

Як війна змінила канали комунікацій. Діджитал
Артем Гусєв, асоціативний креативний директор Tabasco agency

Запис лекції  

Non-Standard Ads. Що це таке та як з цим працювати
Сергій Малик, співзасновник і креативний директор ANGRY agency        

Запис лекції       

Формування команди, коли війна і все іде не по плану
Кирил Лазарев, CEO та засновник Lazarev.agency

Запис лекції

Як підтримувати команду в часи хаосу. Коучингові компетенції у відносинах команд
Наталія Тачинська, засновник та креативний директор TALATACH, сертифікований коуч

Запис лекції

Fail hard. Кризи, помилки, невдачі та що з цим робити?
Юлія Колесник, незалежний бренд стратег

Запис лекції

Креативність. Імпровізації за розкладом
Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine

Запис лекції

WARytelling
Слава Деніс, креативний директор Cheil Ukraine

 

 

 

  .